Analýzy, audity
Kvalitní analýza a efektivní kontrola jsou základem úspěšných projektů. Proto naše společnost poskytuje právě služby z oblasti analýz firemních procesů a softwarových, resp. hardwarových auditů, jako východiska pro další rozhodování. Analýzy firemních procesů Naši odborníci zanalyzují kvalitu a funkčnost firemních procesů a navrhnou řešení jak je vylepšit. Zároveň pomohou odhalit slabé a naopak podpoří silné stránky klientských projektů. Přesně určí, zda se jim je vzhledem k časovým nárokům a vynaloženým nákladům vyplatí realizovat a případně v jakém rozsahu.
Softwarový a hardwarový audit Softwarový audit nabízí naše společnost jako součást softwarového managementu podle zásad, zformulovaných mezinárodně uznávanými organizacemi. Při auditu se postupuje v zásadě podle nasledujícího schematu: - sběr údajů na všech počítačích ve firmě - vyhodnocení údajů - kontrola pořizovacích dokladů a licenčních smluv - narovnání licencí - konečná kontrola PC a pořizovacích dokladů - přijetí zásad na udržování legálního stavu do budoucnosti - passport PC - závěrečná zpráva
| Více... |
|
Plánování, projekce a vývoj
Ve stádiu předprojektové a projektové přípravy poskytujeme služby na všech úrovních výstavby komunikačních a informačních systémů od úrovně plánování ICT až po dodávky projektů, přičemž řešíme dodávky systémů šitých na míru vlastními vývojovými kapacitami. Plánování Komunikační a informační systémy nejsou pouze kabely a počítače, ale je to soubor různých médií, zařízení, programového vybavení a pravidel komunikace mezi jednotlivými prvky ICT a užívateli ICT. Správně navržené komunikační a informační systémy mohou ušetřit množství času a náklady při údržbě, dalším vývoji systémů, při správě prvků a celých subsystémů a zabezpečí efektivnější využití investovaných prostředků. Fundované týmy v naší společnosti jsou schopny poskytovat v této etapě plánování výstavby systémů ICT uživatelům neocenitelné rady.
Projektová činnost Pro našech klienty zabezpečujeme všechny stupně dokumentace: Studie: výběr technologií, jejich porovnání a vhodnost pro investičně-provozní záměr, vypracování alternativních cenových úrovní v závislosti na požadovaném technickém vybavení a možnosti postupného rozvoje technologie. Projekt pro stavební povolení: projektová dokumentace splňující náležitosti projektu na stavební povolení. Realizační projekt: položkový výkaz materiálu a prací, výkresová dokumentace. Projekt skutečného provedení: zabezpečení výkresové dokumentace dle reálného zhotovení zachycující všechny změny během realizace díla.
Vývoj Nabízíme individuální řešení ICT a informačních systémů, především však systémů v oblasti TZB pro realizaci inteligentních budov. Podle zadání klienta dokážeme realizovat vývoj technického řešení a aplikačního software na míru pro každý objekt, skupinu pracovíšť nebo pracoviště. U systémů TZB jde především o profese měření, regulace a integrace jiných systémů, jako například systémů požární signalizace, zabezpečovacích systémů, atd. do našeho systému IBC.
| Více... |
|
Realizace projektů-integrace, virtualizace
Při realizaci projektů informačních technologií, informačních systémů a systémů TZB může naše společnost vystupovat buď jako projektant a zúčastnit se dodávek pouze jako autorský dozor, nebo může vystupovat jako systémový integrátor, či jako realizátor vybraných profesí (elektroinstalace, revize, měření a regulace atd.). Rozsah dodávky závisí od rozhodnutí investora.
Autorský dozor Pokud je naše společnost autorem projektové dokumentace, potom na základě smluvního vztahu s investorem můžeme poskytovat autorský dozor při realizaci projektu. V přeneseném významu slova poskytujeme "autorský" dozor v případě dodávek, kdy vystupujeme jako systémový integrátor, přičemž jednotlivé subsystémy mohou dodávat jiní dodavatelé.
Systémová integrace Jako systémový integrátor může naše společnost vystupovat v případě dodávek informačních systémů MYRIADA nebo v případě komplexní dodávky IBC systému při realizaci inteligentních budov.
Obvyklý rozsah dodávky informačného systému MYRIADA: - projekt systému - počítačová síť (systém strukturované kabeláže, počítače, periférie) - operační systémy počítačů a sítí, podpůrné softwareové vybavení - aplikační programové vybavení (analýza informačních toků, datová struktura, ERP systém).
Obvyklý rozsah IBC systému: - projekt systému - systém strukturované kabeláže - systém pro přenos hlasu (VoIP) - protipožární systém (EPS) - zabezpečovací systém (EZS, plášťová ochrana) - dohledový systém (CCTV, kamerový systém) - přístupový a docházkový systém - systémy MaR tepelných zdrojů (solární zdroje, kotelny - plynová a tuhá paliva, atd.) - systémy MaR tepelných spotřebičů (TUV, ústrední topení, VZT, bazény, vířivky) - systémy MaR elektrických spotrebičů (osvětlení, vytápění, klimatizace, atd.) - systémy MaR pro chlazení a větrání - systémy MaR pro měření různých fyzikálních a chemických veličin - meřící protokoly - revizní zprávy - projekty skutečného zhotovení
Další služby:
Elektroinstalace Revize elektrických zařízení Měření datových sítí Sváření optických vláken Virtualizácia | Více... |
|
Servisní služby
Našim klientům poskytujeme různé druhy servisních služeb, jako jsou záruční a pozáruční servis, servis formou SLA smluv, Hotline servisní podporu a pravidelnou péči formou profylaktických kontrol. Uvedené formy servisních služeb poskytujeme především na všechna námi dodávaná zařízení a systémy, podle kapacitních možností jsme však schopni tyto služby poskytovat i na jiná zařízení a systémy.
Záruční a pozáruční servis Záruční a pozáruční servis poskytujeme pro oblasti software, hardware, datové a komunikační sítě, systémy TZB. V oblasti počítačových sítí je to monitoring a správa sítí, upgrade softwaru na nejnovější verze. Na fyzické vrstvě sítí (metalika, optika, wireless) jsou to měření přenosových charakteristik a parametrů datových sítí – tato měření vyhotovujeme certifikovanými měřícími přístroji. Našim výstupem jsou měřící protokoly, které dávají pravdivý a úplný obraz o kvalitě dané datové sítě. Řešení, která Vám můžeme poskytnout jsou na vysoké technologické úrovni. Pro oblast TZB (technického zařízení budov) je to kromě jiného dálkové nastavení parametrů a optimalizace technologií. Pro oblast informačních systémů je to dodávka upgrade souvisejících se změnami legislativy ale i péče o integritu dat. SLA-Servis Level Agreement Zákazníci mají možnost navázat s námi dlouhodobý vztah prostředníctvím smlouvy o dohodnuté úrovni poskytování služby (SLA). Jedná se o opakované poskytování servisních služeb v dohodnuté kvalitě a rozsahu. Služby SLA jsou často vnímány jako doplňková služba s přidanou hodnotou, která se váže k standardně poskytovaným službám.
Hotline V případě potřeby rychlého řešení problému zákazníka, který nevyžaduje osobní zásah servisního pracovníka mají naši zákazníci možnost získat radu pomocí služby Hotline. Tato služba je k dispozici formou telefonické hotline linky nebo emailového kontaktu. V obou případech předpokladem využívání takovéto služby je buď podepsaná smluva o systémové podpoře, nebo rámcová smluva o dlouhodobé spolupráci (uvedení čísla smlouvy ze strany zákazníka při komunikaci urychlí řešení problému). Poradenství na uvedených kontaktech poskytují pracovníci oddělení servisu, oddělení technické podpory, oddělení podpory prodeje, oddělení odbytu a oddělení daní a účetnictví.
Profylaktické kontroly Profylaktické kontroly jsou servisní služby, poskytované naší společností na smluvním základě (podobně jako SLA služby). Obyčejně nejsou vázány na žádné jiné dodávky nebo služby. Stejně jako u ostatních servisních služeb, tyto kontroly poskytujeme pro všechny druhy dodávaného software, hardware a systémů včetně systémů TZB. | Více... |
|
Poradenství a konzultace
Společnost na základě systémových nebo jiných dodavatelských smluv poskytuje svým klientům pro systémy, které jim dodala, poradenství a konzultace. Kromě již zmíněného poradenství formou Hotline jde především o poradenství a konzultace k předpisům z oblasti elektroinstalací NN a k problematice měření a regulace. Při dodávkách informačních systémů jde o problematiku daňové a účetní legislativy pro daňové subjekty.
| Více... |
|
Outsourcing
V případě, že klientovi analýza nákladů nebo nedostatek investičních zdrojů prokáží výhodnost nákupu služeb a zdrojů (v našem případě zdrojů v oblasti informačních procesů), je naše společnost připravena řešit tyto požadavky klienta formou outsourcingu. Postupujeme vždy následujícím způsobem:
- provedeme komplexní analýzu s cílem identifikovat kritické procesy - navrhneme řešení šité na míru - zrealizujeme transformaci informačního procesu - systém se provozuje ve zkušebním režimu (testování) - po úspěšných testech systém přejde do standardního procesu
| Více... |
|
|